SKYLINK LOGISTICS
Fueling sustainable connections worldwide
SkyLink Logistics zet koers richting het hervormen van de logistieke sector met innovatieve, duurzame supply chains, om zo wereldwijde verbindingen tot stand brengen. We hebben SkyLink geholpen bij het ontwikkelen van een strategische merkvernieuwing die haar als koploper in de industrie positioneert en die de basis legt voor wereldwijde herkenbaarheid.
Geleverde diensten
(Corporate) Branding
Content Creation
Strategy & Positioning
Motion Design
Modulaire branding
De drie driehoeken in het logo symboliseren de kernwaarden van SkyLink Logistics: betrouwbaarheid,
duurzaamheid
en
wereldwijde bereikbaarheid.
Het modulaire logoontwerp is een essentieel aspect van de SkyLink branding. De driehoeken kunnen divers
gebruikt
worden in de communicatie-uitingen, wat de duurzaamheid van SkyLink benadrukt en branding
toekomstbestendig
maakt.
Dankzij de geometrische eenvoud van de driehoeken blijft het logo altijd duidelijk en herkenbaar,
ongeacht het
formaat.
Impact
De strategische positionering van SkyLink als marktleider heeft een brede impact op alle aspecten van de operaties. Van het onderscheidende ontwerp van de vliegtuigen, trucks en magazijnen tot de functionele en esthetische componenten van de app en posters in onze faciliteiten. SkyLink moet consistent en krachtig aanwezig zijn op alle touchpoints, zodat het merk niet alleen bij klanten, maar ook bij medewerkers resoneert.
Kleurherkenning
Oranje straalt een gevoel van warmte en positiviteit uit, wat perfect past bij de dynamiek en vooruitgang die SkyLink nastreeft. Daarnaast zorgt het krachtige visuele contrast tussen oranje en onze blauwe lucht ervoor dat de duurzame vliegtuigen van SkyLink overal ter wereld duidelijk herkenbaar zijn.
Disclaimer
Dit project is een passieproject die we hebben opgezet met als doel onze vaardigheden te verbeteren en te demonstreren. Het is niet bedoeld voor commercieel gebruik.