Chasin'
When urban street life meets unstoppable style
CHASIN' is een eigentijds performance jeansmerk voor mannen met een positieve 'never stop' mentaliteit, geïnspireerd door de authenticiteit van de jeanswereld en de dynamiek van de stad. We hebben CHASIN’ ondersteund bij het vertalen van hun vernieuwde merkidentiteit naar dynamische 3D content, die als fundament dient voor toekomstige communicatie-uitingen.
Geleverde diensten
Branding
Motion Design
3D Animation
Origin of the Lotus
Naast het woordmerk wordt CHASIN' gevisualiseerd door het iconische LOTUS-logomerk. Een symbool van innovatie en architectuur, gebaseerd op de unieke daklijn van het Sydney Opera House. Tevens vertoont de elegante vorm gelijkenissen met de contouren van een lotusbloem.
Focus on the Lotus
Om het logo te versterken en de oorsprong ervan te verhelderen, hebben we het in een nieuwe dimensie geplaatst en gevisualiseerd, waarbij elk facet van het dak nu volledig en naadloos in elkaar overloopt.
Polestar integration
Het abstracte Polestar-logo resoneert met de merkwaarden en boodschap van CHASIN': 'performance based and sports inspired'. De integratie van het 2D polestar logo en de 3D Lotus heeft ons de mogelijkheid geboden om herkenbaarheid met visuele diepgang te combineren.
Brand assets in action
De ontwikkelde audiovisuele merkidentiteit onthult het nieuwe logo van CHASIN'. Dit dient als fundament voor de toekomstige communicatie-uitingen. De assets zijn onder andere gebruikt in verschillende Instagram posts.