VIVALAVI JEWELRY
We don't
follow trends,
we set them in diamonds.
VIVALAVI, een up-and-coming sieradenmerk, omarmt het levensmotto "lang leve het leven". Hun collectie omvat enkel de meest luxueuze en hoogwaardige sieraden. Toen de jonge ondernemers van VIVALAVI bij ons aanklopten voor een gedurfde nieuwe benadering van marketing, wisten wij precies wat te doen. Geen poespas of zweverige taal, maar een informele toon met een sarcastische twist.
Geleverde diensten
Branding
Strategy & Communication
Web Design
Product Design
Strategie & communicatie
Luxe sierradenmerken gebruiken vaak een formeel en verfijnd taalgebruik in hun berichten om een beeld van
exclusiviteit, elegantie en prestige te creëren dat past bij hun dure producten.
Bij VIVALAVI doen we dit bewust niet: “We weten dat we goede producten maken, dus we hoeven niet voortdurend te
benadrukken hoe geweldig we zijn.”
We schudden de markt op door juist voor een informele, sarcastische en ironische toon te kiezen die is getest op
jongeren. Wanneer zij het leuk vinden en er TikTok-video's over maken, fungeren ze eigenlijk als onze
marketeers.
Product experience
In tegenstelling tot de uitgesproken communicatie aan de voorkant van de brand, mijden we deze bij de
presentatie van de producten om een premium gevoel te bevorderen.
Het uitpakken van de producten is een ervaring op zich. Het minimalistische design, de fluweelzachte
donkerblauwe textuur, en de frisse lavendelgeur vermengd met subtiele tonen van vanille en sandelhout prikkelen
de zintuigen bij het opnenen van VIVAVLAVI sierraden.
Merkvisie in beeld
De branding kenmerkt zich door een minimalistische en strakke aanpak. Het onderscheidende element van de merkidentiteit komt overtuigend naar voren in de foto- en videografie, met name op de website. De fotografische stijl, geïnspireerd door de pracht van zonsopgangen en zonsondergangen, zet de visie van VIVALAVI extra kracht bij: 'Lang leve het leven'.
Disclaimer
Dit project is een passieproject die we hebben opgezet met als doel onze vaardigheden te verbeteren en te demonstreren. Het is niet bedoeld voor commercieel gebruik.